illa

Jag är sjuk.. igen -.-

 

Åkte tidigare från skolan pågrund av det. Och jag vill inte missa mer!!

 

Tänkte lite också på denhär killen som tog livet av sig och visade det online på flashback.. Hemskt att det finns människor som uppmuntrar en till att ta livet av sig!  Sen att folk håller på och säger: "åhh jag ska ta livet av mig" men inte alls menar det. Hade folk inte hållt på så kanske detta hade tagits på mer allvar och kunnat hindras. Men nej det var för sent. Hemskt också att han visade det för allmänheten  Till alla som uppmuntrade på något sätt, tänk om det var någon anhörig till dig. Din bror, eller kusin eller något. Hade du uppmuntrat då också? Usch. Vart är världen påväg egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0